Automatisatie van uitgaande documenten

Continia Document Output automatiseert het versturen van documenten en rapporten vanuit MS Dynamics NAV en MS Dynamics 365 Business Central waardoor u tijd en geld bespaart. 

Volledig geïntegreerd binnen MS Dynamics NAV en MS Dynamics Business Central 

Continia Document Output beschikt standaard over een groot aantal vooraf ingestelde e-mail templates die klaar zijn voor gebruik. Deze e-mail templates zijn gekoppeld aan de juiste documenten. Er rest u enkel nog de juiste e-mail adressen te voorzien op uw klantenkaarten en de applicatie is klaar voor gebruik. 

Continia document output is eenvoudig te implementeren en onderhouden. 

E-mail templates

De standaard meegeleverde templates volstaan meestal maar het maken van een nieuwe template is eenvoudig. Het ontwerpen van een nieuwe e-mail template doet u met uw vertrouwde Outlook client. Zodoende heeft u toegang tot de bedrijfslogo's en advertentiebanjers en kunt u documenten en bestanden standaard toevoegen indien nodig. 

De templates worden vertaald volgens de taal van de klant naar wie u een document wenst te versturen. 

Informatie altijd bij de hand 

Dankzij Continia Document Output kunt u altijd zien welke documenten verstuurd werden, hoe laat en naar wie. 

Infoblokken op de klantenkaart geven informatie over de e-mailontvangers en toegang tot het e-mail log van de klant. Krijg een helder inzicht over de communicatie met uw klant is de boodschap. 

Op zoek naar een klantgerichte ERP oplossing?